Vanliga frågor ¤ Sök ¤ Medlemslista ¤ Användargrupper ¤ Bli medlem
PGC Pargas Gaming Community
#Pargas @ QuakeNet
Profil ¤ Logga in för att läsa dina meddelanden ¤ Logga in

Feedback PGC-LAN Februari 2010

Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex » PGC Helpdesk och Feedback
Föregående ämne :: Nästa ämne  

Vad tyckte du om LAN:et?
Bästa LAN:et hittills.
0%
 0%  [ 0 ]
Ett av de bättre LAN:en.
51%
 51%  [ 17 ]
Medelmåttigt.
12%
 12%  [ 4 ]
Sämre än förr.
0%
 0%  [ 0 ]
Värsta jag varit med om.
0%
 0%  [ 0 ]
(Jag var inte med.)
36%
 36%  [ 12 ]
Totalt antal röster : 33

Författare Meddelande
The_Sorce
PGC Administrator

Registreringsdatum: 26 september 2007

InläggPostat: sön feb 07, 2010 6:00 pm    Rubrik: Feedback PGC-LAN Februari 2010 Svara med citat

Årets första PGC-LAN är slut. Det här LAN:et blev något mindre än medel, men feedback tas gärna emot, som alltid.

Till överst på sidan Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida  
Freako
PGC Crew

InläggPostat: sön feb 07, 2010 6:18 pm    Rubrik: Svara med citat

var ju inte me på själva lannet men kom o kokade bockwurst vilket va ganska så roligt
The_Sorce
PGC Administrator

InläggPostat: sön feb 07, 2010 7:14 pm    Rubrik: Svara med citat

Ett litet LAN borde ju i regel innebära mindre aktiviteter, men för min egen del var det åtminstone ett ganska aktivt LAN.

Spelade för en gångs skull en hel del uppe på scenen. Left 4 Dead 2 var nu också helt okej, men det spelet är allt annat än välbalanserat för multiplayer. 14 pers public CS 1.6 en stund på lördagskvällen var på något vis lite guld, och bra oldschool-touch. Sen cool detalj för hela LAN:et var ju den plötsliga hotdog-donationen och när vi kockade med det.

Bigscreen-material var det lite dåligt med, speciellt eftersom conf- inte var på plats. Blev nu någon musikvideo nu och då, och i övrigt ganska tyst. Å andra sidan var ju kanske ljudnivån mer rimlig än den brukar vara. Det låga deltagarantalet gjorde att det var relativt tyst i salen också, vilket också var positivt.

Lite influensasväng över hela veckoslutet, var själv ganska hes hela tiden. Som tur blev det inte HELT odrägligt, men nära nog.

Overall helt bra LAN, bättre än medel imo.

Till överst på sidan Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida  
Kaang

Registreringsdatum: 04 november 2007

InläggPostat: sön feb 07, 2010 8:23 pm    Rubrik: Svara med citat

Trodde det inte skulle bli så roligt med ett så litet deltagare antal men där hade jag fel. Det var ett av dom bästa lannen jag varit på... Jag spelade massor (mest strategi spel och Cs 1,6) men det fina var att alla var med å spela hela tiden å alla spela det som spelades för stunden. Enda lilla problemet var väll Dc Smile där var tomt nästan Very Happy... Left 4 Dead 2 var också ett roligt inslag... Roligt när admina är med och spelar också (tycker själv att när vi är så här några på lan skulle ni kunna bo på golvet med oss andra Smile för på sätt och vis så är det mera socialt då... Sen sov salen var nu en sak för sig men den e alltid dålig Very Happy
STORT TACK till Skeletors farsa som kom med körv, sedan ett litet minus att jag fick så några... Cool sedan det där med ljudet vet jag nu inte Smile Bland annat jag bidrog med lite vrål emellanåt så det var bara bra att det var tyst emellan åt... Very Happy
STORT TACK FÖR ETT BRA OCH VÄLL ORDNAT LAN syns på april lan om inte tidigare (upp till admina att bestämma det) Cool
EDIT såg nu att det är ett nytt lan datum uppsatt
Till överst på sidan Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post MSN Messenger  
The_Sorce
PGC Administrator

InläggPostat: sön feb 07, 2010 8:50 pm    Rubrik: Svara med citat

Kaang skrev:
Roligt när admina är med och spelar också (tycker själv att när vi är så här några på lan skulle ni kunna bo på golvet med oss andra Smile för på sätt och vis så är det mera socialt då...

Det är ju alltid en massa mera folk på fredagen, och då ryms ju inte vi nödvändigtvis med där nere på golvet. Sen när många deltagare far hem på lördagen så är det nu ganska "orka" att börja roada ner våra maskiner, som snurrar på för fullt... Men jo, mera socialt skulle det vara så nog.

Kaang skrev:
Sen sov salen var nu en sak för sig men den e alltid dålig Very Happy

Märks att folk tycker det när alla sover under borden bara. Very Happy

Kaang skrev:
sedan det där med ljudet vet jag nu inte Smile Bland annat jag bidrog med lite vrål emellanåt så det var bara bra att det var tyst emellan åt... Very Happy

Inte behöver det nu vara tyst hela tiden heller, att det hörs lite ljud från ett helt team när det går bra i någon match är ju bara guld. Men avslappnande för öronen att inte behöva höra på konstant skrikande nästan två dygn. Very Happy

(Och jo, announcade mars-LAN:et när du nu en gång verkade fundera när det blir...)

Kaang

InläggPostat: sön feb 07, 2010 9:12 pm    Rubrik: Svara med citat

Nu skulle ni rymts på fredagen på golvet också.... Smile jag och några andra skulle kunna sitta där uppe å istället så kan ni ta våra platser på golvet... Wink
Till överst på sidan Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post MSN Messenger  
M-TTi

Registreringsdatum: 22 juni 2009

InläggPostat: sön feb 07, 2010 9:15 pm    Rubrik: Svara med citat

riktigt bra lan ....tufft när man fick äta korv Wink

InläggPostat: sön feb 07, 2010 11:42 pm    Rubrik: Svara med citat

inte relativt till dehär lannet men roligaste lannet ja nånsin vari på var när vi va 8st i sildala o satt o spela chris moneymakers poker challenge o sen förstås våra k18 lan när man får dricka lite öl o
mad_dog

Registreringsdatum: 07 april 2008

InläggPostat: mån feb 08, 2010 1:28 am    Rubrik: Svara med citat

de va jävligt bra lan på alla sätt de va int fö mycki porukka o ingen härja så he va bra thx

Registreringsdatum: 19 oktober 2007

InläggPostat: mån feb 08, 2010 11:33 am    Rubrik: Svara med citat

ett bra lan, kanske lite folk.. men det gjorde ingenting eftersom man för det fick ganska mycke utrymme Very Happy
+80 korvar &55? bröd
+Mycket utrymme
+Rise of Nations me bärre&staffan
-inga turneringar(pga deltagar-antalet)
-Bärres lukt

Annars väldigt bra lan, ska bli kul att komma på mars-lannet Smile

Till överst på sidan Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger  
cALLe

Registreringsdatum: 05 juli 2008

InläggPostat: mån feb 08, 2010 8:22 pm    Rubrik: Svara med citat

Helt klart ett av de bättre lannen.
+Alla spelade relativt mycket och varierande. På större lan finns det alltid negative nancyn som sitter o spelar något i mindre grupper eller ensamma. Men på det här lannet spelade alla mycket mera gemensamt.

+Gratis korv var nog ganska epic. Bra tajmat också, just när jag skulle gå och värma mina spenatplättar kommer mittiallt admins & crew bärande på en kastrull med korv.

+På det här lannet var det så lite deltagare att man faktist rymdes i sovsalen när man skulle ta sig en powernap. På ett större lan måste man raida hela sildala för att hitta en sovplats åt sig. En annan utrymmes-sak var att det fanns rum i kylskåpet så att man kunde laga dit hela påsen och inte behöva laga ena hälften av ens mat i ett kylskåp och andra hälften i ett annat.

Andra diverse + saker: Horhe fick java o fungera åt mig. Robbes "present" till mig. Bege som flitigt arbetade för att hitta en fimpkopp. Jag fick en respekt-trophy i habbo hotel för att ha förebyggt blockering. Fick reda på att en film jag väntat på länge släpptes den 6.2. Turbo-istappen. Smile

-Bärre måsta foua.
-Willo började må dåligt och fou.
-Det var kallt i början av lannet. Löste det med att sitta med rocken på och gaema.
-Tonkka hjärntvätta mig till att äta en korv för mycket.
-Vessan fou.
-Glömde diverse förnödenheter hemma.
-När jag skulle uninstalla Rise of Nations för att det hade fuckat så foua alla spel i min mapp med färdit installerade spel (non-steam). wtf? Bara mina Liero Xtreme mapps och låtarna till FoF blev kvar. Mad
-Hann bara spela 2 rundor i CS 1.6 spele.

Danke admins und crew.

Registreringsdatum: 09 mars 2008

InläggPostat: mån feb 08, 2010 9:27 pm    Rubrik: Svara med citat

Bra lan
+alla spelade med alla
+traktor fick sig i empires (då när han skrek som mest under hela lannet)
+vinna traktor i CoH (tack skele o hese Cool )
+många olika spel spelades
+vi fick ner tubo is-pinnen
+gratis korv och bröd

-kallt på freda
-bärres lukt

Registreringsdatum: 05 oktober 2007

InläggPostat: tis feb 09, 2010 1:54 am    Rubrik: Svara med citat

va nou ett bra lan Smile, d går o ha bra lan me få personer o
+mångsidigt spelande
+80korvar och 50(?) bröd
+traktorn ble touko
+vi fick ner ultimate turbo ispinnen..

-..men den fou sönder men va endo ganska massiv
-vessan fou(non had skiti i handfate Laughing ?)
-lite kallt på fredag men blev varmare sen

Registreringsdatum: 29 juni 2008

InläggPostat: tis feb 09, 2010 5:32 pm    Rubrik: Svara med citat

Tyckt de här va en av dom bättre lannena =) fast först va de nu just o just om man sku koma men nu måsta man väl sen ba =)

+/- få personer men endå bra filis o ljudnivån va passli så mer + en - =)
+ att man fick 5 beta keyn ti bad company 2 =D
+ traktorns röst på fredan/lördan
+ gratis korv o bröd

- varje gång man sku o spela css pub så var'e nån som tanka ner eller någo så man had ping som fan
- måsta fa på lördan redan =/

Tack Admins & Crew för ett bra lan =)
Till överst på sidan Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger  
Kende
PGC Crew

Registreringsdatum: 28 september 2007

InläggPostat: tis feb 09, 2010 11:27 pm    Rubrik: Svara med citat

Var inte på lannet, men tar gärna en BC2 betakey om ni har överlopps.
Kaang

InläggPostat: ons feb 10, 2010 10:05 am    Rubrik: Svara med citat

Det kommer ut keys här http://www.fileplay.net/keys men du kan fråga andersson om han har keys överlops
sevee

Registreringsdatum: 06 oktober 2007

InläggPostat: ons feb 10, 2010 1:55 pm    Rubrik: Svara med citat

Kaang skrev:
Det kommer ut keys här http://www.fileplay.net/keys men du kan fråga andersson om han har keys överlops

Citat:
Public Bad Company 2 BETA Keys

Sorry there are no public keys currently left

Kan ju förståss komma mera senare men..

InläggPostat: ons feb 10, 2010 5:51 pm    Rubrik: Svara med citat

sevee skrev:
Kaang skrev:

Citat:
Public Bad Company 2 BETA Keys

Sorry there are no public keys currently left

Kan ju förståss komma mera senare men..

Det kommer ju mera varannan timme Confused så var det på lane iaf
sevee

Registreringsdatum: 06 oktober 2007

InläggPostat: ons feb 10, 2010 6:16 pm    Rubrik: Svara med citat

Kaang skrev:
Citat:
blah blah

Det kommer ju mera varannan timme Confused så var det på lane iaf
Just det som är slut nu.

Registreringsdatum: 02 december 2007

InläggPostat: fre feb 12, 2010 7:03 pm    Rubrik: Svara med citat

+ cs 1.6
+ korv med bröd.
+ int trångt
+ alla spela samma spel, oftast iaf.
- lite kallt på fredag kvällen
- skit senap Confused
- lite på bigscreenen.

~ nästa lan skulle man försöka klämma en cs 1.6 turnering om man sku ta 3v3 för de verkade vara rätt många som spela de. Wink
Till överst på sidan Användarens profil Skicka personligt meddelande  
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex » PGC Helpdesk och Feedback Alla tider är GMT + 3 timmar
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

grafixdhn just a shoot